.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهید شدن کردان بررسی می شود

معاون اول رئیس جمهور در خصوص شهید محسوب شدن کردان گفت: موضوع شهید محسوب شدن کردان به نظر و تشخیص بنیاد شهید بستگی دارد و آنها باید در این زمینه بررسی و اظهار نظر کنند.

به گزارش فارس، محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم تشیع پیکر محروم علی کردان در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا کردان شیمیایی بوده است و آیا شهید محسوب می‌شود؟ گفت: این موضوع به نظر و تشخیص بنیاد شهید بستگی دارد و آنها باید در این زمینه بررسی و اظهار نظر کنند.

وی افزود: آقای کردان وقتی برای بازرسی به پیرانشهر رفته بودند بعد از بمباران شیمیایی عراقی‌ها، به مواد شیمیایی آلوده شده بودند، البته ما هم که از دوستان ایشان بودیم از این موضوع اطلاعی نداشتیم و ظاهرا ایشان در جلسه استیضاح خود به این مساله اشاره کردند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه در برخی سایت‌ها نوشته‌اند مرحوم کردان از یک بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برد و در اثر این بیماری فوت کرده است گفت: بیان اینگونه حرف‌ها در حالی است که بنا بر آنچه پزشک ایشان گفته بودند، آثار بیماری قبلی در ایشان نمانده بود و به نظر من مجموعه رفتارهایی که در مورد آقای کردان انجام شد یکی از عللی بود که وی را در این سن از دنیا رفت.

رحیمی با بیان اینکه زندگی و مرگ ایشان باید برای همه ما الگو باشد اظهار کرد: همه ما باید به حسن برادری و احکام نورانی شرع مقدس توجه کنیم و از آنچه نهی شده‌ایم از جمله تهمت‌زدن، خودداری کنیم، اما متاسفانه این مساله در مورد آقای کردان، یعنی تهمت‌زدن به ایشان در اوج خود بود و سازمان‌دهی که علیه ایشان در راستای تهمت‌ها انجام شده بود بی‌نظیر بود.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم مرگ ایشان باعث اصلاح کسانی شود که احکام نورانی شرع را کنار گذاشته‌اند و در زندگی بعد از مرگ کردان خود را اصلاح و بازسازی کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بنده خدا 4 آذر 1388
جناب آقای ... حیا کن و مشی گذشته خود را ادامه بده رحیمی به هفت جد و آبادش خندید شیمیایی چیه؟شهید چیه ؟ تو که از خانواده شهدا هستی چرا ؟ دکتر ولایتی دکتر معالجش بود گفت خونریزی مغزی همراه مشکل ریه و آنفولانزا داشتهدرثانی اون چند سال بخاطر سرطان خون به خارج میرفته آقای ر حیا کن آقای احمدی نزاد و بغلیاش هرجا کم میارن تهمت و افترا ومظلوم نمایی رو وسط میکشن. ای کاش شب اول قبر شمارو هم میدیدیم که اراجیف از یه سایت مزخرف کم بدو بازدید تحویل میدین. سطح شهر رو کردن کردان ! که چی ؟؟؟!! حیا کن مرد حسابی؟با آقای احمدی نزاد کاری داری شین بازی در میارین؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.